Regissören för WFE intervjuad

Den här artikeln är direkt översatt från MTV:s hemsida av mig och om ni kopierar, ANGE KÄLLA! Jag la ner mycket jobb på det =). Den handlar mest om att Francis Lawrence har regisserat Lady Gagas musikvideo Bad Romance (som vann "årets video" på Video Music Awards i söndags) och Robs kommande film Water for Elephants. Detta gör att Lady Gagas och Robert Pattinsons video respektive film har ett "överraskande" band enligt MTV. 


Vi berättade igår om det något överraskande bandet mellan Lady Gagas musikvideo Bad Romance och Robert Pattinsons nästa film Water for Elephants, och lyckligt nog för oss så fick MTV Movies Blog-redaktör Adam Rosenberg en chans att prata med det bandet igår, efter att Bad Romance vann Video of the Year på VMAs. Regissören Francis Lawrence retades med ett möjligt releasedatum för Water for Elephants och babblade också om sin relation med Gaga.

”Jag skulle älska att arbeta med Gaga igen. Nej, jag har inte hört ifrån henne eftersom jag blev ganska otillgänglig direkt efter inspelningen av Bad Romance. Jag var borta och gjorde Water for Elephants för större delen av ett år. Men om hon hade en ny sång och skulle vilja göra något, skulle jag göra det direkt”, sa Francis. ”Hon var väldigt rolig att arbeta med.”

Gagas ”Little Monsters” har deras egen typ av fanlojalitet, men det verkar inte som att någon fandom möjligen kan komma nära den galna lojaliteten som ”twi-hardsen” visar. Francis sa i jämförelse med supportrar att det var Twilight-fansen som gjorde de själva mest kända.

”På Water for Elephants var det typ 50 människor varje dag som var där”, kommer han ihåg. ”Vi filmade i Tennessee i ungefär en vecka och folk kampade i korridorer på vårt hotell. Hela dagen, hela natten lång, det spelade ingen roll. De var där för att försöka få en glimt. Jag är stolt över filmen. Jag sitter faktiskt i redigeringsrummet just nu.”

Även fast inspelningen avslutades i början av augusti sa Francis att han inte ens är i närheten av slutprocessen för redigeringen. ”Det här är bara min fjärde vecka i klippningen”, sa han. ”Sen tog jag bara en två veckors semester, och nu klipper jag. Så jag kommer förmodligen klippa ända fram till jul. Jag tror att det kommer bli en vårrelease, men det har inte blivit bekräftat än.”

Är du spänd över att ha ett preliminärt releasedatum för Water for Elephants? Skulle du vilja att Francis samarbetade med Lady Gaga för en video igen?


Källa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0