Rob tippad för en Oscar

Översatt av mig från mtv.co.uk:

Robert Pattinsons senaste film Water for Elephants har inte ens kommit ut än, men han är redan tippad för en Oscarsnominering. Hans motspelare, Christoph Waltz har prisat Twilight-stjärnans skådespel i deras nya cirkusfilm. Den tyske skådespelaren fick själv årets Oscar för Bästa manliga biroll i Tarantions Inglorious Basterds. Han frågades nyligen om var han höll sin Oscarsstaty och han svarade: "Den finns i mitt hus, men som saker och ting ser ut nu kanske jag måste överlämna den till Rob nästa år!" Water for Elephants förväntas komma ut i april 2011, så R Pattz kanske får vänta ända till 2012 för någon prisceremonis erkännande.

Gah, jag hatar när de kallar honom för R Pattz... Men visst hoppas vi på det här? Boken är hur bra som helst och jag ser fram emot filmen väldigt mycket. Den kan nog bli jättebra tror jag.

Kommentarer
Postat av: Rosa

Varför har ni slutat blogga? :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0